Z marzeń o stworzeniu czegoś wyjątkowego i z pasji do dobrego dizajnu, w 2010 roku powstała marka Hübsch. Założycie: Flemming Hussak, Jannie Kruger i Daniel Henriksen w krótkim czasie uczynili z niej jedną z wiodących skandynawskich marek wyposażenia wnętrz.
Marka opiera się na 4 podstawowych wartościach. Po pierwsze "szczęście" - kluczowe słowo jest głęboko zakorzenione w filozofii marki Hübsch. Jej projektanci wierzą, że można tworzyć szczęście wokół nas projektując wysokiej jakości produkty w niepowtarzalnym stylu, oferując świetną obsługę swoim klientom oraz po prostu uśmiechając się do otaczającego świata. Kreatywny zespół projektantów Hübsch skupia się na tym, aby poszczególne kolekcje tworzyły całość nawiązując jednocześnie do panujących trendów. Dobra obsługa według Hübsch zaczyna się od uśmiechu, a zadowolony klient to jeden z priorytetów marki. Kolejną wartością jest otwartość, która oznacza dzielenie się wiedzą, uczciwość i dobrą komunikację w firmie. Następną - odpowiedzialność za to, co się robi. Czwartą ważną wartością jest wspólnota, którą tworzą pracownicy firmy, ale także wspólnota rozumiana jako społeczność lokalna i międzynarodowa, której marka jest częścią.
Każdego roku marka Hübsch wypuszcza główną kolekcję "Tendencje", która oferuje kreatywne, nordyckie wzornictwo, będące inspiracją do dekoracji każdego nowoczesnego domu. Cechą charakterystyczną każdej kolekcji jest indywidualność i osobisty styl. Eklektyczny mix mebli, oświetlenia, akcesoriów domowych i lifestylowych czerpie inspiracje z różnych epok wzornictwa, od klasycznego, minimalistycznego dizajnu po kluczowe trendy sezonu. W połowie roku kolekcję uzupełniają "Okazjonalności", które koncentrują się na kluczowych produktach i nadchodzącym okresie świątecznym.
Hübsch, jako świadoma ekologicznie marka, zdaje sobie sprawę ze swojego wpływu na środowisko naturalne, dlatego stale poszukuje nowych i lepszych sposobów projektowania produktów. Koncentruje się na zatwierdzonych i zrównoważonych materiałach. Stawia wysokie wymagania sobie i swoim partnerom w zakresie sprawiedliwych i zdrowych warunków pracy. Wspiera lokalne społeczności. Ten zakres swoich działań, zmierzających do zmniejszenia śladu ekologicznego, firma nazywa "Hübsch care". Marka stosuje certyfikowane drewno FSC w swoich produktach. Wiele jej tekstyliów posiada certyfikat OEKO_TEX, oznaczający bezpieczeństwo dla człowieka i środowiska.