

663,20 zł
Cena regularna:
829,00 zł

322,15 zł
Cena regularna:
379,00 zł

408,85 zł
Cena regularna:
629,00 zł

107,50 zł
Cena regularna:
215,00 zł

20,72 zł
Cena regularna:
25,90 zł

114,75 zł
Cena regularna:
135,00 zł

398,65 zł
Cena regularna:
459,00 zł

764,15 zł
Cena regularna:
899,00 zł

359,10 zł
Cena regularna:
399,00 zł

233,40 zł
Cena regularna:
389,00 zł

38,25 zł
Cena regularna:
45,00 zł

67,15 zł
Cena regularna:
79,00 zł

65,40 zł
Cena regularna:
109,00 zł

139,30 zł
Cena regularna:
199,00 zł

54,00 zł
Cena regularna:
72,00 zł

230,30 zł
Cena regularna:
329,00 zł

24,21 zł
Cena regularna:
26,90 zł

92,00 zł
Cena regularna:
115,00 zł

486,75 zł
Cena regularna:
649,00 zł

119,25 zł
Cena regularna:
159,00 zł

186,15 zł
Cena regularna:
219,00 zł

4 079,15 zł
Cena regularna:
4 799,00 zł

39,20 zł
Cena regularna:
49,00 zł

917,10 zł
Cena regularna:
1 019,00 zł

773,10 zł
Cena regularna:
859,00 zł

143,65 zł
Cena regularna:
169,00 zł

58,65 zł
Cena regularna:
69,00 zł

47,40 zł
Cena regularna:
79,00 zł

55,20 zł
Cena regularna:
69,00 zł

63,20 zł
Cena regularna:
79,00 zł

Reklamacje:
- Kupujący, otrzymujący zamówienie za pośrednictwem firmy kurierskiej lub w inny sposób, powinien sprawdzić w obecności pracownika tej firmy jakość i kompletność dostawy.
- W przypadku, gdy w trakcie sprawdzania stanu przesyłki Kupujący stwierdzi, że towar jest uszkodzony lub brakuje któregoś elementu, powinien w obecności kuriera lub pracownika sporządzić protokół szkody oraz niezwłocznie skontaktować się ze sklepem za pomocą poczty elektronicznej. Sporządzenie protokołu szkody jest podstawą do rozpatrzenia reklamacji.
- Kupujący składa reklamację na formularzu reklamacyjnym (załącznik na dole strony) .
- Do reklamacji, składanej przez Kupującego, należy dołączyć podpisany protokół szkody wraz z dokumentacją fotograficzną i przesłać do sklepu listem poleconym lub skany ww. dokumentów pocztą elektroniczną.
- W przypadku odsyłania przez Kupującego reklamowanego produktu, do formularza reklamacyjnego należy dołączyć dowód zakupu produktu.
- Sprzedający ustosunkowuje się do reklamacji w terminie 14 dni od momentu otrzymania reklamacji (pozytywnie lub negatywnie).
- W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Kupującego, mogą powstać koszty obciążające Kupującego.
- Różnice w odcieniu tkaniny, skóry, drewna, czy innych materiałów, z których wykonane są produkty, wynikające z różnic w parametrach graficznych urządzeń nie stanowią podstawy do reklamacji. Zdjęcia przedstawione na stronie sklepu mają charakter poglądowy, materiały i kolory na zdjęciach mogą nieznacznie się różnić od tych dostępnych w sklepie.
- Sklep missdeco.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów, wprowadzania nowych towarów do oferty, wycofywania towarów z oferty, wprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu oraz wprowadzania w nich zmian.
- Konsumentowi przysługuje, na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego, prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33 i 34 Prawa konsumenckiego.
- Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego, na formularzu odstąpienia od umowy (formularzu zwrotu) - załącznik na dole strony, lub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim.
- Wypełniony formularz odstąpienia od umowy (formularz zwrotu) Konsument przesyła Sprzedającemu za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na adres e-mail otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.
- Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
- Konsument ma obowiązek odesłać towar wraz z dokumentem zakupu na adres podany w formularzu zwrotu towaru.
- Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, a w przypadku transakcji dokonanej kartą płatniczą - zwrotu środków na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Konsumenta.
- Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Sprzedającemu rzeczy, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego.
- Konsument odsyłając produkt powinien zadbać o należyte jego zapakowanie, tak aby nie doszło do jego uszkodzenia lub zniszczenia.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy, a będącej wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Konsument odsyła Sprzedającemu produkt kompletny, nieuszkodzony, nienoszący śladów używania w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu.
- Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił, na własny koszt.
- Konsumentowi, zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy m.in. w przypadku gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Produkty na zamówienie Kupującego nie podlegają zwrotowi. W przypadku rezygnacji z zamówienia przez Kupującego w terminie do 2 dni od dnia wpłaty zaliczki, podlega ona całkowitemu zwrotowi. W przypadku rezygnacji po upływie 2 dni od dnia wpłaty zaliczki, nie podlega ona zwrotowi.
- Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Załączniki: