Promocje
Hübsch Lampa stołowa Mush Mini mosiądz
Hübsch Lampa stołowa Mush Mini mosiądz
845,00 zł 759,00 zł
szt.
Hübsch Kinkiet Moon czarny
Hübsch Kinkiet Moon czarny
309,00 zł 291,15 zł
szt.
Hübsch Kinkiet Architect czarny
Hübsch Kinkiet Architect czarny
999,00 zł 929,00 zł
szt.
Hübsch Lampa stołowa Architect
Hübsch Lampa stołowa Architect
559,00 zł 466,56 zł
szt.
Hübsch Kinkiet Fuse czarny
Hübsch Kinkiet Fuse czarny
489,00 zł 455,00 zł
szt.
Hübsch kinkiet Edge mosiądz
Hübsch kinkiet Edge mosiądz
499,00 zł 455,00 zł
szt.
Hübsch Kinkiet Edge czarny
Hübsch Kinkiet Edge czarny
489,00 zł 425,00 zł
szt.
Bloomingville Stolik pomocniczy Luana
Bloomingville Stolik pomocniczy Luana
1 109,00 zł 835,99 zł
szt.
Hübsch Kinkiet Fuse mosiądz
Hübsch Kinkiet Fuse mosiądz
489,00 zł 455,00 zł
szt.
Hübsch Lampa stołowa Fuse mosiądz
Hübsch Lampa stołowa Fuse mosiądz
739,00 zł 646,12 zł
szt.
Hübsch Lampa stołowa Mush Mini czarna
Hübsch Lampa stołowa Mush Mini czarna
845,00 zł 759,00 zł
szt.
Bloomingville Półka Helvig
Bloomingville Półka Helvig
255,00 zł 215,00 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

Reklamacje:

  • Kupujący, otrzymujący zamówienie za pośrednictwem firmy kurierskiej lub w inny sposób, powinien sprawdzić w obecności pracownika tej firmy jakość i kompletność dostawy.
  • W przypadku, gdy w trakcie sprawdzania stanu przesyłki Kupujący stwierdzi, że towar jest uszkodzony lub brakuje któregoś elementu, powinien w obecności kuriera lub pracownika sporządzić protokół szkody oraz niezwłocznie skontaktować się ze sklepem za pomocą poczty elektronicznej. Sporządzenie protokołu szkody jest podstawą do rozpatrzenia reklamacji.
  • Kupujący składa reklamację na formularzu reklamacyjnym (załącznik na dole strony) . 
  • Do reklamacji, składanej przez Kupującego, należy dołączyć podpisany protokół szkody wraz z dokumentacją fotograficzną i przesłać do sklepu listem poleconym lub skany ww. dokumentów pocztą elektroniczną. 
  • W przypadku odsyłania przez Kupującego reklamowanego produktu, do formularza reklamacyjnego należy dołączyć dowód zakupu produktu.
  • Sprzedający ustosunkowuje się do reklamacji w terminie 14 dni od momentu otrzymania reklamacji (pozytywnie lub negatywnie).
  • W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Kupującego, mogą powstać koszty obciążające Kupującego.
  • Różnice w odcieniu tkaniny, skóry, drewna, czy innych materiałów, z których wykonane są produkty, wynikające z różnic w parametrach graficznych urządzeń nie stanowią podstawy do reklamacji. Zdjęcia przedstawione na stronie sklepu mają charakter poglądowy, materiały i kolory na zdjęciach mogą nieznacznie się różnić od tych dostępnych w sklepie.
  • Sklep missdeco.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów, wprowadzania nowych towarów do oferty, wycofywania towarów z oferty, wprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu oraz wprowadzania w nich zmian.
Zwroty:
 
  • Konsumentowi przysługuje, na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego, prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33 i 34 Prawa konsumenckiego.  
  • Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  • Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego, na formularzu odstąpienia od umowy (formularzu zwrotu) - załącznik na dole strony, lub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim.
  • Wypełniony formularz odstąpienia od umowy (formularz zwrotu) Konsument przesyła Sprzedającemu za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  • Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na adres e-mail otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  • W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.
  • Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
  • Konsument ma obowiązek odesłać towar wraz z dokumentem zakupu na adres podany w formularzu zwrotu towaru.
  • Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, a w przypadku transakcji dokonanej kartą płatniczą - zwrotu środków na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Konsumenta.
  • Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Sprzedającemu rzeczy, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego.
  • Konsument odsyłając produkt powinien zadbać o należyte jego zapakowanie, tak aby nie doszło do jego uszkodzenia lub zniszczenia.
  • Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy, a będącej wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  • Konsument odsyła Sprzedającemu produkt kompletny, nieuszkodzony, nienoszący śladów używania w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu.
  • Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił, na własny koszt.  
  • Konsumentowi, zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy m.in. w przypadku gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Produkty na zamówienie Kupującego nie podlegają zwrotowi. W przypadku rezygnacji z zamówienia przez Kupującego w terminie do 2 dni od dnia wpłaty zaliczki, podlega ona całkowitemu zwrotowi. W przypadku rezygnacji po upływie 2 dni od dnia wpłaty zaliczki, nie podlega ona zwrotowi.
  • Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.  

 

 

Załączniki:

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl