Reklamacje i zwroty

Reklamacje:

  • Kupujący, otrzymujący zamówienie za pośrednictwem firmy kurierskiej, ma obowiązek sprawdzić w obecności pracownika tej firmy jakość i kompletność dostawy.
  • W przypadku, gdy w trakcie sprawdzania stanu przesyłki Kupujący stwierdzi, że towar jest uszkodzony lub brakuje któregoś elementu, powinien w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz niezwłocznie skontaktować się ze sklepem za pomocą poczty elektronicznej. Sporządzenie protokołu szkody jest podstawą do rozpatrzenia reklamacji.
  • Kupujący składa reklamację na formularzu reklamacyjnym (załącznik na dole strony) . 
  • Do reklamacji, składanej przez Kupującego, należy dołączyć podpisany protokół szkody wraz z dokumentacją fotograficzną i przesłać do sklepu listem poleconym lub skany  ww. dokumentów pocztą elektroniczną. 
  • W przypadku odsyłania przez Kupującego reklamowanego produktu, do formularza reklamacyjnego należy dołączyć dowód zakupu produktu.
  • Sprzedający ustosunkowuje się do reklamacji w terminie 14 dni od momentu otrzymania reklamacji (pozytywnie lub negatywnie).
  • W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Kupującego, mogą powstać koszty obciążające Kupującego.
  • Różnice w odcieniu tkaniny, skóry, drewna, czy innych materiałów, z których wykonane są produkty, wynikające z różnic w parametrach graficznych urządzeń nie stanowią podstawy do reklamacji. Zdjęcia przedstawione na stronie sklepu mają charakter poglądowy, materiały i kolory na zdjęciach mogą nieznacznie się różnić od tych dostępnych w sklepie.
  • Sklep missdeco.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów, wprowadzania nowych towarów do oferty, wycofywania towarów z oferty, wprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu oraz wprowadzania w nich zmian.
Zwroty:

  • Konsumentowi przysługuje, na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego, prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33 i 34 Prawa konsumenckiego.  
  • Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  • Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego, na formularzu odstąpienia od umowy (formularzu zwrotu) - załącznik na dole strony, lub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim.
  • Wypełniony formularz odstąpienia od umowy (formularz zwrotu) Konsument przesyła Sprzedającemu za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  • Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na adres e-mail otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  • W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.
  • Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
  • Konsument ma obowiązek odesłać towar wraz z dokumentem zakupu na adres podany w formularzu zwrotu towaru.
  • Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, a w przypadku transakcji dokonanej kartą płatniczą - zwrotu środków na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Konsumenta.
  • Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Sprzedającemu rzeczy, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego.
  • Konsument odsyłając produkt powinien zadbać o należyte jego zapakowanie, tak aby nie doszło do jego uszkodzenia lub zniszczenia.
  • Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy, a będącej wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  • Konsument odsyła Sprzedającemu produkt kompletny, nieuszkodzony, nienoszący śladów używania w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu.
  • Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił, na własny koszt.  
  • Konsumentowi, zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy m.in. w przypadku gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Produkty na zamówienie Kupującego nie podlegają zwrotowi. W przypadku rezygnacji z zamówienia przez Kupującego w terminie do 2 dni od dnia wpłaty zaliczki, podlega ona całkowitemu zwrotowi. W przypadku rezygnacji po upływie 2 dni od dnia wpłaty zaliczki, nie podlega ona zwrotowi.
  • Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.  


Załączniki:

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów