

384,30 zł
Cena regularna:
549,00 zł

1 479,20 zł
Cena regularna:
1 849,00 zł

199,06 zł
Cena regularna:
269,00 zł

53,94 zł
Cena regularna:
89,90 zł

81,75 zł
Cena regularna:
109,00 zł

215,40 zł
Cena regularna:
359,00 zł

71,40 zł
Cena regularna:
119,00 zł

16,80 zł
Cena regularna:
24,00 zł

721,65 zł
Cena regularna:
849,00 zł

45,50 zł
Cena regularna:
65,00 zł

29,50 zł
Cena regularna:
59,00 zł

58,65 zł
Cena regularna:
69,00 zł

714,35 zł
Cena regularna:
1 099,00 zł

291,85 zł
Cena regularna:
449,00 zł

399,20 zł
Cena regularna:
499,00 zł

49,50 zł
Cena regularna:
55,00 zł

43,20 zł
Cena regularna:
72,00 zł

728,10 zł
Cena regularna:
809,00 zł

79,90 zł
Cena regularna:
94,00 zł

135,15 zł
Cena regularna:
159,00 zł

169,15 zł
Cena regularna:
199,00 zł

2 549,15 zł
Cena regularna:
2 999,00 zł

38,50 zł
Cena regularna:
55,00 zł

194,35 zł
Cena regularna:
299,00 zł

175,20 zł
Cena regularna:
219,00 zł

191,95 zł
Cena regularna:
349,00 zł

50,15 zł
Cena regularna:
59,00 zł

1 159,20 zł
Cena regularna:
1 449,00 zł

83,30 zł
Cena regularna:
119,00 zł

183,20 zł
Cena regularna:
229,00 zł

Reklamacje:
- Kupujący, otrzymujący zamówienie za pośrednictwem firmy kurierskiej lub w inny sposób, powinien sprawdzić w obecności pracownika tej firmy jakość i kompletność dostawy.
- W przypadku, gdy w trakcie sprawdzania stanu przesyłki Kupujący stwierdzi, że towar jest uszkodzony lub brakuje któregoś elementu, powinien w obecności kuriera lub pracownika sporządzić protokół szkody oraz niezwłocznie skontaktować się ze sklepem za pomocą poczty elektronicznej. Sporządzenie protokołu szkody jest podstawą do rozpatrzenia reklamacji.
- Kupujący składa reklamację na formularzu reklamacyjnym (załącznik na dole strony) .
- Do reklamacji, składanej przez Kupującego, należy dołączyć podpisany protokół szkody wraz z dokumentacją fotograficzną i przesłać do sklepu skany ww. dokumentów pocztą elektroniczną.
- W przypadku odsyłania przez Kupującego reklamowanego produktu, do formularza reklamacyjnego należy dołączyć dowód zakupu produktu.
- Sprzedający ustosunkowuje się do reklamacji w terminie 14 dni od momentu otrzymania reklamacji (pozytywnie lub negatywnie).
- W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Kupującego, mogą powstać koszty obciążające Kupującego.
- Różnice w odcieniu tkaniny, skóry, drewna, czy innych materiałów, z których wykonane są produkty, wynikające z różnic w parametrach graficznych urządzeń nie stanowią podstawy do reklamacji. Zdjęcia przedstawione na stronie sklepu mają charakter poglądowy, materiały i kolory na zdjęciach mogą nieznacznie się różnić od tych dostępnych w sklepie.
- Sklep missdeco.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów, wprowadzania nowych towarów do oferty, wycofywania towarów z oferty, wprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu oraz wprowadzania w nich zmian.
- Konsumentowi przysługuje, na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego, prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33 i 34 Prawa konsumenckiego.
- Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego, na formularzu odstąpienia od umowy (formularzu zwrotu) - załącznik na dole strony, lub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim.
- Wypełniony formularz odstąpienia od umowy (formularz zwrotu) Konsument przesyła Sprzedającemu za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na adres e-mail otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.
- Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
- Konsument ma obowiązek odesłać towar wraz z dokumentem zakupu na adres podany w formularzu zwrotu towaru.
- Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, a w przypadku transakcji dokonanej kartą płatniczą - zwrotu środków na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Konsumenta.
- Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Sprzedającemu rzeczy, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego.
- Konsument odsyłając produkt powinien zadbać o należyte jego zapakowanie, tak aby nie doszło do jego uszkodzenia lub zniszczenia.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy, a będącej wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Konsument odsyła Sprzedającemu produkt kompletny, nieuszkodzony, nienoszący śladów używania w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu.
- Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił, na własny koszt.
- Konsumentowi, zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy m.in. w przypadku gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Produkty dostępne na zamówienie Kupującego nie podlegają zwrotowi. W przypadku rezygnacji z zamówienia przez Kupującego w terminie do 2 dni od dnia wpłaty zaliczki, podlega ona całkowitemu zwrotowi. W przypadku rezygnacji po upływie 2 dni od dnia wpłaty zaliczki, nie podlega ona zwrotowi.
- Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Załączniki: